Vecka 21



Står vecka 21 på bilden men enligt ultraljudet så är jag "bara" i vecka 19 (tror jag). Så jag känner mig lite lurad där. Men jag går efter mina beräkningar så får vi se vem som har rätt jag eller barnmorskan :) 
21 september eller 30 september det är frågan det....

Sparkar och har sig endel, mest på kvällarna då man vill sova såklart.  Ryggen tar stryk, ska till sjukgymnast imorgon och prova ut ett bälte som ska avslasta för ryggen. Känns som en bra investering, då det är ett tag kvar innan lymlarna ska ut. Har inte gått upp nått större i vikt heller men det kommer väl senare antar jag. I förra veckan när jag var till barnmorskan hade jag gått upp 0,4 kilo så. Allt verkar sätta sig runt magen. Tror jag får på mig mina jeans än. Men som man är så ser man ju en anledning till att få knalla runt i mjukisbyxorna konstant :) I LIKE! Tur att man är så tjuvaktig av sig, har nått par mjukisar som jag ärligt snott av pappa. Jag har ju större användning för dem nu än han så de kan han glömma att få tillbaka :) 

På onsdag kommer min morfar till mig ♥ Eller oss egentligen men. Skönt att ha han här men jobbigt att det inte är längre tid han ska stanna men. Hoppas att han kommer till midsommar med. Ska ställa på han om det. 

Har väl egentligen inget mer att tillföra denna gång. 
[ta hand om det som betyder något]

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att morfarn kommer :)

O du, inte går du varken till 30:e eller 21:a, så det så ;)

Kram

2010-05-10 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0