Karlstad igen!

Karlstadsresa idag igen och ska ner om två veckor igen!  Kontroll av fostervatten och koll på livmodertappen.
Allt ser bra ut vilket känns väldigt skönt.
Fick även reda på kön på de små liven. Men det tänker jag inte skriva ut här än.
Den karamellen tänker jag suga på ett tag till. Men kan
säga såpass mycket att det är lika kön iaf. Så chansen för
enäggstvillingar känns ganska stor.
Imorgon ska jag till barnmorskan i Torsby. Tycker det känns lite onödigt att det ska va såpass mycket kontroller.
Det hon gör i Torsby kan de väl lika gärna göra i Karlstad när man ändå ska ner för ultraljud? Men ändå
skönt att de kollar upp mig noggrant ifall de skulle hitta nått.
Hoppas det blir fint väder imorgon med tänkte steka lite i solen om tillfälle ges. :) 

På torsdag kommer Morfar ♥

[ta hand om det som betyder något]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0