Tisdag eller?

Har flyttats till en avdelning nu så ligger inte längre på förlossningen. Skillnaden som jag förstår
är att de inte längre klassar mig som akut. Vilket känns bra.

Hade det lite jobbigt inatt med sammandragningar men ingen blödning iaf.
Idag har varit tufft. Rökningen som spökar, får inte röka. Har heller inte rökt på över 2 dygn. Får plåster så för den sakens skull går det bra är nog mycket det att jag inte får som gör det. Herregud jag är 23 år gammal och nu FÅR jag inte röka "igen". Sedan är jag långt hemmifrån och ensam. Inget är som det var i lördags tillexempel, allt har ställts på kant. Vet inte när jag kommer att se katten igen eller sova i MIN säng. Så inget är riktigt rätt. 
Men har pratat med en rökavvärjare idag. Tycker synd om henne hon kom när plåstret jag hade var för gammalt. Kan inte vart kul att lyssna på mitt beklagande. Men någon ska väl höra det med. 

Om allt håller i sig så kommer jag få börja gå runt lite imorgon. Inte sängliggande som nu, fick duscha idag! Inte helt fel kan jag lova, även fått gå på toa själv idag. FRIHET! 

Känner mig bitter på allt. Hänger nog inte ihop med rökningen inte enbart iaf. 
Försöker att tänka positivt, jag tänker positivt. Finns inget bättre ställe för bebisarna att vara på. Det är bara så. Tjatar kanske om det mycket. Men måste få älta, snart kanske jag förlikar mig och blir tyst istället. 
Jobbigt att veta att mamma har det jobbigt med, alla har det jobbigt runt om nu. Bara jag egentligen som vet vad som händer. Fast jag inget vet heller! Egentligen!
Nej nu ska jag invänta lite mat! Sen sova! Är sååå trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0