SOL!!! :)

Underbar dag soldyrkare som man är :) Uppe samtidigt som tuppen idag, och när jag räknat
ut att balkongen hos modern och fadern skulle vara solfylld så knalla jag upp
till berget. Gött vare kan ja lova... :) 
Sen gjorde jag mig iordning och åkte tåget till Torsby till barnmorskan. 
Hon mätte och hade sig men inga andra prover. Lyssnade till hjärtslagen, HÄFTIGT! Lite kul när de sparkade när hon lyssnade :) Man skvatt till rätt fint vill jag lova.
Hoppas på sol imorgon med. Men funderar på hur jag ska bära mig åt för
att sola ryggen... Lite jobbigt att ligga på magen. Men det ska vi lösa på nått sätt!
[ta hand om det som betyder något]
Snart torsdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0