Lättare!

Ligger nu och lyssnar på fotbollen, inte för att jag tycker det är så kul att se på fotboll men det får tiden att gå om inte annat. Har förlikat mig med att jag kommer vara kvar ett tag ser ingen förhoppning längre på att komma till Karlstad innan helgen. Som det verkar är allt stabilt men det kan ju ändras fort.
Känner mig dock lika bitter än, det erkänner jag iaf. Folk som skiver på Facebook att de är förkylda och det är sååå trist vill jag bara klappa till. Folk som tar en cigg under fläkten eller på altanen med en  kaffekopp förtjänar inte sitt liv just nu. Strax dags att byta mitt plåster (vilket märks). Men tycker nog att det går lättare och lättare.
Pratat med en kurator idag alla som blir inlagda under samma förutsättningar får prata med en. Kändes skönt att bara få prata av sig. Med en som inte känner en utan bara få ösa ur sig. Dagarna går inte så långsamt ändå, inte som man kan tro iaf. Visst sover jag endel men det är väl lite det jag ska med ? Vila mig om inte annat.
Skrev ett blogginlägg imorse som jag inte vet om det kommit upp än. Har det inte gjort det spelar det ingen större roll då det var ett "tycker-synd-om-mig-inlägg"!
Ska kolla om det finns lite mat till mig med!
Ligger nu och lyssnar på fotbollen, inte för att jag tycker det är så kul att se på fotboll men det får tiden att gå om inte annat. Har förlikat mig med att jag kommer vara kvar ett tag ser ingen förhoppning längre på att komma till Karlstad innan helgen. Som det verkar är allt stabilt men det kan ju ändras fort.
Känner mig dock lika bitter än, det erkänner jag iaf. Folk som skiver på Facebook att de är förkylda och det är sååå trist vill jag bara klappa till. Folk som tar en cigg under fläkten eller på altanen med en  kaffekopp förtjänar inte sitt liv just nu. Strax dags att byta mitt plåster (vilket märks). Men tycker nog att det går lättare och lättare.
Pratat med en kurator idag alla som blir inlagda under samma förutsättningar får prata med en. Kändes skönt att bara få prata av sig. Med en som inte känner en utan bara få ösa ur sig. Dagarna går inte så långsamt ändå, inte som man kan tro iaf. Visst sover jag endel men det är väl lite det jag ska med ? Vila mig om inte annat.
Skrev ett blogginlägg imorse som jag inte vet om det kommit upp än. Har det inte gjort det spelar det ingen större roll då det var ett "tycker-synd-om-mig-inlägg"!
Ska kolla om det finns lite mat till mig med!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Skönt att det är lite bättre nu. Och du har all rätt att spy ur dig! Spy så mycket du orkar! Bättre att det kommer ut än att du ska hålla det inom dig, det mår du inte bättre av.



Förstår om det är skittrist att ligga i Uppsala, jag hade ju tur och gick ända till 39+1 (och fick vara hemma hela tiden, jag är nog gjord för att vara gravid) vilket ju var till fördel för de små men ack så tungt.



Tänker mycket på dig och hör av dig om du behöver spy ur dig till ngn



Kramar

2010-06-19 @ 13:49:55
URL: http://kristinemanuelsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0