G´natt

Värstans nytt besöksrekord. 
Det är ingen fara varken med mig eller bebisarna som det är nu. Allt har varit lugnt sen kl 12 idag. 
Sen ska jag försöka att vara stark och inte beklaga mig för mycket i bloggen framöver nu. Det är inte mig det handlar om i första hand längre. Det är bebisarna, hade jag fått välja hade jag smugglats med mamma och pappa när de åkte förut. 
Men kan inte vara på ett tryggare ställe nu! 
Skulle dock ljuga om jag sa att det inte är jobbigt. 
Alla prover visar att inget är fel men ändå så kommer det en blödning så något måste ju vara fel. Eller hur? Men så länge som det inte påverkar bebisarna så får man vara glad. 
Lite stingslig är jag nog med för att jag inte får nån mat, bara flytande. Saftsoppa mättar inte kan jag lova, rinner mest rakt igenom. Kissa på bäcken är heller inget höjdare. Hoppas på att jag imorgon kommer få börja röra mig så sakterliga... 

Nu ska jag slänga på en film och försöka sova lite. Kommer nog gå bättre inatt då jag är lite lugnare idag.
[ta hand om det som betyder något]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0